23 april 2013

Inpakken

Met Koninginnedag wil ik altijd in het buitenland zijn. Het heeft niets met het koningslied te maken, ik vlucht al jaren elke 30 april de stad uit. Dacht niet dat het dit jaar zou lukken, maar net op tijd een uitnodiging van X. om paar dagen weg te gaan. We vertrekken morgen.

Baas staat op antwoordapparaat. Zo geen zin om met die man te praten. Krijg buikpijn bij het idee. Vertrek het liefst naar andere kant van de wereld, maar Texel is goed alternatief.

Volgens X. moet ik mijn vorige post herstellen en duidelijker verwoorden dat ik iedere vrouw op het feestje drie zoenen heb gegeven en niet de mannen in pak die erbij stonden. Ik dacht dat het wel duidelijk was. Anders hadden we niet zo lang kunnen blijven, denk ik. Er zaten namelijk wat oud-militairen bij. Nou ja, bij deze. Ik ben dus niet zo dapper als eventueel uit mijn vorige post lijkt.

Nu inpakken en instructies aan de buren voor Sam en Dave geven. Ik zou ze graag een afscheidsknuffel willen geven (Sam en Dave, niet de buren per se), maar alsof ze het weten dat ik weg ga, zijn ze de hort op. Hoop dat ze alles heel houden. Vorige keer hebben ze de bank aan gruzelementen gekrabd.

Moet ook nog de boel aan kant maken. Misschien de tuin. Ach, nee laat maar. Ik zal niet meer over de tuin beginnen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....