30 augustus 2013

Dagdromen

Ik heb het dagboek-schijven weer ontdekt. Heerlijk om de bizarre fantasieën in mijn hoofd kwijt te kunnen. Ik heb namelijk Whitechapel ontdekt. Een misdaadserie dat op de Belg elke maandagavond wordt uitgezonden. En Rupert Penry-Jones speelt de hoofdrol.

Meer zeg ik niet, want X. leest mee.

Iedereen fantaseert. Sommige twaalfjarige meisjes hebben het met paarden. Anderen met Justin Bieber. Een vriendin van mij heeft ooit opgebiecht dat ze de natte T-shirt scene met Colin Firth als Mr. Darcy een hele avond heeft herhaald.

Evolutionair gezien moet het een voordeel hebben. Maar welke weet ik niet. Wat voor zin heeft het om te dagdromen over nooit. Het lijkt mij sowieso beter dan fantaseren over oorlog voeren in Syrië.

Och, zucht hij en kijkt weer glazig voor zich uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....