30 juni 2021

Als Musti trilt

Weet u zeker dat u verder wilt? Mijn computer vraagt mij dit dagelijks. 

Het ligt eraan, zeg ik dan. Niet als het zo warm blijft. 

En ook niet als het EK zo blijft verrassen. 

Wie had gedacht dat Zwitserland in de kwartfinale zou staan? Alle andere mensen die meedoen aan de EK-pool wel kennelijk. Mijn kansen zijn verkeken. Mede daarom deel ik je mijn nieuwe voorspelling: dat Engeland de cup gaat winnen. Gezien mijn resultaten uit het verleden weet je dus op welk land je niet moet stemmen. 

Ik heb overigens weinig tijd, want ik heb een fitbit. Dat is zo'n horloge die de tijd aangeeft en de datum. Maar wat het echt bijzonder maakt is dat het ook mijn hartslag meet, en hoeveel stappen ik op een dag zet. Om de zoveel tijd trilt het aan mijn pols en moet ik in beweging komen. Het voelt een beetje dwingend, daarom noem ik hem Musti. Ik ben er nog niet achter wat er gebeurt als ik het trilsignaal negeer. Stel dat ik ontplof? Dus als Musti trilt ga ik zonder al te veel te mokken staan en loop ik naar de koelkast. 

Daar gaat ie weer. En daar ga ik. Maar goed dat er zoveel bier koud staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....