31 december 2020

Is Bella al weg?

Ik zag net een trendwatcher op televisie. 

2021 wordt het jaar waarin het vaccin tegen het coronavirus zal worden verspreid, zei de trendwatcher. Wie had dat gedacht? 

Mijn goede voornemen is om minder te zeuren in 2021, dus die laatste opmerking moet je even voor lief nemen. Nu kan het immers nog.

Daarnaast ga ik de horeca uit de crisis te helpen. 

Bovendien ga ik stoppen met Grieks en begin ik met het hergebruik van alle grappen uit mijn assortiment. 

Laten we toasten op een mooi jaar. Waarin Corona weer de naam van een Mexicaans biertje is. 

In Sydney is het al zover, kun je het je voorstellen?

Tot aan de andere kant, lieve mensen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....