29 maart 2013

De buren

Blijkt dat ik elke keer weer andere buren heb. Wanneer je op 'Next blog' klikt, bovenaan deze website, krijg je een volgende blog aangeboden door Blogger. 

Ik ben er achter gekomen, door een beetje zinloos te klikken, dat het niet elke keer dezelfde blog is die wordt getoond, maar iedere keer een ander. 

Ik zit nu al een uur al die blogs te bekijken. De randomness is verslavend. 

Sommige blogs zijn lang geleden verlaten, de laatste update jaren terug. Heel veel blogs gaan over handwerken en koken. Interessant, ik wist niet wat er allemaal mogelijk is met naald en draad. Misschien dat ik ook nog eens de keuken in ga en al die lekkere taarten bakken. 

Op die manier ben ik de blog van Anita tegen gekomen. Iedereen die mij kent weet waarom ik ben blijven haken bij haar blog (nieuwe schoonmaakspullen, mijn hele gootsteen staat er vol mee).  Anita heeft een prijsvraag bedacht. Voor de nieuwsgierigen onder ons: http://moordinhetblairhouse.blogspot.nl/2013/03/moorddadig-leuke-give-away.html

  

 

1 opmerking:

  1. Hoi Benjamin,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, zo ben ik ook even bij jou aan het buurten.
    De fase waarin je zit is niet de vrolijkste, maar het lukt je toch om iets van humor in je berichten te laten doorklinken. Dat is iets waar je mee verder kunt.
    Het is killing om in een werkomgeving te zitten waarin je je niet thuisvoelt, weet ik uit eigen ervaring.

    Wanneer je wil mijn blog wilt bijlezen kun je ook bij het tabje 'het hele verhaal' kijken. Daar staan alle stukjes achter elkaar.
    Je kunt volger worden door op 'Neem deel aan deze site' te klikken. Dat is een blauw balkje die je rechts onderaan mijn leeslijst vindt.

    groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....