30 december 2019

Op de valreep

Ik had mij nog zo voorgenomen om mij dit keer niet mee te laten slepen met de kersthysterie.
Maar helaas. Volgend jaar beter.
Echter, de oud&nieuw gekte laat ik met veel plezier aan anderen over. Voor mij geen groot glitter feest of live concert met de drie G's of J's of K's. Wel pantoffels, huisbroek en DVD. Het is dat ik morgen nog even door de illegale vuurwerk-linie moet om oliebollen te scoren bij de bakker. Anders was ik nu al begonnen met het dicht timmeren van de ramen.
Laten we alvast toasten op een rustig nieuw jaar met veel koude biertjes en lekkere hapjes. Maar vooral op een jaar zonder veel nare dingen, waarin iedereen het naar zijn zin heeft en we weer de weelde hebben om te bloggen over onbelangrijke zaken, zoals het liefdesleven van Mark Rutte. 

Cheers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gott nytt år

Uiteindelijk is het niet te doen, besloot ik. De verwachtingen zijn te hoog. Na maanden afwezigheid, kun je maar beter gewoon weer beginnen....